Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-02 12:15:45
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:h2hfnu$dje$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal galetumete klausimus pakeisti teiginiais, nes apie tai neturiu
> supratimo.

Atlygis doleriais tolygiai proporcingas turimu/uzdirbtu doleriu kiekiui.
Kadangi
su dolerine rinka iki nepriklausomybes prekiauta nebuvo, tai ir doleriu
kiekis
mazas (pasiula buvo maza). Pradejus vieniem vezt is Rytu i Vakarus (pagrinde
is Rusijos i Vokietija) zaliavas/metalus rinkoje atsirado Vokietijos markes,
 kiti veze prekes is Vakaru i Rusija (orgtechnika) ir atsiveze rusu naftos
doleriu
(nes rubliu nieks neeme). Rinkoje padidejo doleriu ir markiu pasiula -
atlygis siomis valiutomis isaugo. Procesai issitempe laike, tai ir atlygis
kol
perkeliavo nuo verslo darytoju iki biudzetininku velavo (biudzetininkai
gavo paskutiniai). Praktikoje biudzetininku sprendimai turi stipriausia
itaka
"verslo autoriams", taciau sprendimu rezultata nuosavose piniginese jie
pamato patys paskutiniai (didziausias atotrukis tarp veiksmo ir
atoveiksmio).