Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-22 14:51:11
Vat pagalvojau - gal tai dar vienas požymis, jog mūsų požiūriai
(pasaulio modeliai) skiriasi iš esmės: tau tai pinigai valdo, tai bažnyčia
kažkokį rišlų planą net 1500 metų stumia, kai man tuo tarpu atrodo,
jog niekas nieko nei valdyt įpatyngai nesugeba, nei tuo labiau
kažikokį planą stumti daugiau nei kokių 30 metų (kartos laikotarpis).
Vienintelis man žinomas pavykusio tokio "masonsko" sąmokslo pvz.
yra Suomijos elito susitarimas CCCP'o byrėjimo metu (kaip besikeistų
politinė situacija, kas bebūtų valdžioje - Suomija turi tapti hitech
šalimi, o ne medienos eksporteriu ir guminių batų gamintoju). Natūralu
jog tokių atvejų yra, ir nemažai, bet tai toli grąžu ne zeitgaistiški samokslai.
Žodžiu mano požiūriu visuomenės vystosi beveik pilnai savistoviai,
niekas net nenutuokia, kaip jas būtų įmanoma suvaldyti, tiesiog kaikurie
turi dievo dovaną "jausti pulsą" (pvz. Leninas, Stalinas, Hitleris).