Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-29 12:25:00
Kas paciam patinka ar nepatinka roles nevaidina. Role vaidinam tik pakankama kritine mase visuomenes. Galima tai ivardinti kaip pilietines visuomenes nebuvimu. Galimam i tai ziureti, kaip i lietuviu inteligentijos neturejima. Bet visos bedos yra del to, kad esame sajungoje, kuri mus svariai pranoksta. Ir tai paaiskina kodel rusu okupacijos metais Lietuva buvo sektinas pavyzdys, o dabar grizo i laikus kai lenkai buvo ponai, o leituviai - chamai. Tik tie k, kad kol kas neiklimpome i korupcija tiek, kad kaip Baranauskas ar eile kitu inteligentijos atstovu nenusisuko nuo savo tautos... del savo paciu korumpuotumo.