Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-10 11:45:24
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h3534s$eds$1@trimpas.omnitel.net...
> Ooo brolau...
> Sakai kompas aplošė Kasparovą ? Nu nu...

Taip raso...

"Kompiuterinė sistema praminta „Deep Blue“ (tamsiai mėlyna - angl.) buvo
pirma mašina laimėjusi šachmatų partiją prieš tuometinį pasaulio čempioną
(Garį Kasparovą) ribotame laike. Ši pirmoji pergalė įvyko 1996 m. vasario 10
d., ji yra viena žymiausių šachmatų partijų. Vis dėlto, Kasparovas laimėjo
trejas rungtynes ir lygiosiomis pabaigė kitas 2 rungtynes, įveikdamas Deep
Blue bendru rezultatu 4-2. Mačas baigėsi 1996 balandžio 17.
Deep Blue tuomet buvo ypatingai patobulinta (neoficialiai praminta „Deeper
Blue“ (tamsiau mėlyna - angl.) ir žaidė prieš Kasparovą vėl 1997 gegužę,
laimėdama 6 rungtynių revanšą 3.5-2.5, pasibaigusį gegužės 11 dieną. Deep
Blue taip tapo pirma kompiuterine sistema, įveikusia tuometinį absoliutų
čempioną."

> Ar girdėjai tokią profesiją - programuotojas ?

Girdejau, dar girdejau tokia savoka - programuotoju komanda.

> Ar nutuoki kokia jų darbo dalis kompo funkcionavime ?

Lygiai tokia pati, kaip tevu ir mokytoju bei aplinkos (komandos) zmogaus
gyvenime.
Is cia ir pasakymai (liaudies ismintis): Su kuo sutapsi, tuo ir pats tapsi.
Pasakyk kas tavo draugai ir pasakysiu kas tu.

> Apie mokymasį: akivaizdu jog mes visiškai skirtingai suvokiame
> mokymosi esmę. Tu skaitai, jog tai žinių kaupimas, aš gi skaitau
> jog žinių kaupimas pats savaime išvis neturi būti mokymosi proceso dalis.
> Mokymasis privalo padėti žmogui susigaudyti toj veikloj, kurioj jis dirbt
> ruošiasi. Architektui kokiam svarbu susivokti kaip ti mechanika, įtempimai
> ir pan. veikia,

suvokti kaip zemo lygio parametrai veikia/saveikauja

> o jau visokių žinynų su parametrais tai prisipirks kai reiks.

o jau konkreciu parametru konkrecias reiksmes galima pasiziuret/nusipirkt
zinynus

> Gydytojui svarbu suvokti kaip žmogaus organizmas funkcionuoja, kaip
> su vaistais ir skalpeliais saveikauja, žinynų visokių medicininių irgi
> yra.
> Visi "aukšto rango" žinynai yra paukščių kalba nemokytam žmogui.

Zinoma, kai ner zemesnio lygio parametru, velesnes pakopos patikslinantys
parametrai  tampa pauksciu kalba.
Mokymasis - zemo lygio parametru (parametru priklausomybes) kaupimas.