Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-26 17:09:53
Tikrovei nusispjaut ant teoriju. Ypac ydingu. Kaip Markso pvz.
Yra erdve kur Markso teorija tinka. Yra erdve kur jis stipriai nusisneka.
Yra erdve kur galioja Niutono desnis. Yra kur jis sakykim  permazai tikslus.

Zavus tavo noras priverst mastyt pagal savo isivaizduojama tikrove.
Ji daugiaprasme. Ir ta tikrove kuria teigiu lygiaverte tavajai,
keista kodel tave tai stebina.

Tavo zodzius sudesiu/perfrazuosiu taip:
"Jei mano tikrove neatitinka tavo teorijos - tuo blogiau tavo tikrovei."
Galima?