Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Doc
Data: 2009-05-29 15:05:28
"BishopaZ" <bishopaz@hotmail.com> wrote in message
news:gvoijs$8k1$1@trimpas.omnitel.net...
> Be to remiantis tavo mastymu LTU neturetu dalyvauti jokiuose sportiniuose
> ir meno renginiuose, jokiose parodose ir t.t. nes jos tiesiogiai jokio
> pelno neduoda.

Remiantis mano mastymu tie, kam patinka sportiniai bei meno renginiai, turi
galėti niekieno netrukdomi už juos ir susimokėti. Tačiau vertimas už juos
mokėti tų, kuriems jie nereikalingi, yra elementarus banditizmas. Ir joks
kiekis demagogijos bei skambių lozungų to nepakeis.

> Su tokiu mastymu "Welcome to Africa".

Daugumoje Afrikos dalių beje yra beveik tobulas socializmas, t.y. dauguma
ribotų resursų beigi dauguma žmonių priklauso valdžiai.

--
Doc