Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-27 12:40:25
VDA - todel kad tai zemiausia reitinga turintis universitetas.

Nzn kas kiek kainuoja, bet matau stai sita:
http://www.smm.lt/naujienos/pranesimai.htm?id=2538 ir kalba eina apie
valstybes skiriama krepseli, o ne kiek kainuoja.

Nes pvz. studijuojant klarneta, jei turi savo instrumenta, negaliu
isivaizduoti kas ten gali kainuot daugiau nei pvz. ekonomikos studijose.

lasaZ