Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-06-01 16:38:02
deja, jie nera girdeje apie tokius dalykus kaip sociologijos mokslas,
individo ir visuomenes santykis, ir maslow piramides aukstesnes nei
pirma grandis ir taip toliau ir taip toliau. man cia panasu ne i tycini
neigima bet i patalogini priestaraujanciu faktu nepripazinima ir
nesugebejima suprasti, kad sita ispazistama teorija jau turbut 30 jei ne
daugiau metu skaitoma pasenusia