Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-25 17:32:41
Idealas - tai jau dar viena atskira tema :)))
Nuo to, kad USD nėra idealus jis nenustojo būti pinigas.
Aš už kišenėj turimą USD kiekį galiu įsigyti automobilį/butą/bileką,
(nu arba negaliu, nes kišenė per maža :));
ko su CCCP'o rubliais nebuvo galima padaryt (bent jau nepažeidžiant
įstatymų); automobiliui/butui/bilekam reikėjo paskyros/eilės/...
Vapros na zasypkų: kiek CCCP'e kainavo žiguliukas: 5,5kRb (genseko
nustatyta kaina) ar keliasdešimt kRb (rinkos kaina, turint omeny, kad
CCCP'e rinkos nėra, jin uždrausta, o už veiklą joje yra BK straipsnis) ?

P.S.: tiems, kas tanke: mes čia kalbam apie ekonomikos funkcionavimą,
o ne apie "kaip man iki algos datempti kai bambalis kainuoja...",
todėl ir terminas "pinigai" traktuojamas kiek kitaip, nei kolūkiečių pjankėj.