Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-06-01 14:34:12
ir kur cia as verkiau kaip blogai? turbut visuose mano parasymuose
galima rasti pasisakymus uz mokama moksla ir tik nedideles dalies paciu
geriausiu studentu finansavima. beje, tai galima padaryti net ne is
valstybes biudzeto, pvz: universitetas, noredamas pritraukti pacius
gabiausius studentus, nedidelei daliai suteikia nemokama moksla, geras
universitetas turi gerus remejus, kurie nori gabiu studentu is to
universiteto ir todel suteikia stipendijas, tikedamiesi, kad tie paskui
ateis dirbti ir dar visokie kitokie variantai
beje cia pavasario pradzioj ar ziema pas mus buvo studentai is austrijos
uzsuke, jie kazkoki tai darba apie europa dare. tai jie klause kaip pas
mus tokie jauni, katik mokykla baige zmones gali sau leisti mokytis?
atvyke buvo trecio kurso studentai ir dauguma 25 - 30 metu amziaus.