Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-29 12:08:03
Kysis tiesiog kitokia mokejimo forma. Ji zemo/neigiamo visuminio
efektyvumo mokejimo forma, todel uzdrausta (itraukta i nusikaltimu sarasa).
Lino pavyzdzio atveju - profesorius vietoje ruosimosi paskaitoms
su studentu grupe dirba tik su kysi davusiu studentu. Studentas tam
momentui islaiko ziniu kieki/pasididina, grupe nukencia, nukencia to
pacio studento vaikai kai jiem ateina laikas mokytis, studento busimi
darbuotojai ir t.t. ir pan.
Grubiai tariant studentas duodamas kysi kenkia labiausiai paciam sau
/savo aplinkai. Tik ir tiek.