Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-27 11:36:14
vidutinis lietuvis - ka perskaite delfio straipsnyje, ta ir gieda. Jokio
platesnio poziurio i procesus. Uztai sudasklaidai patogu - uzsakovams tinka
siauraprociai.

Tavo visos kalbos primena viena pedagoshkes destytoja, kuri kartais sutinku
miskuose girta (kaimynas sodybos). Vis peza kaip cia mokslas lietuvai
reikalingas, kaip cia viskas bus griaunama. O pats apie savo destoma dalyka
grybus kalba. Tokiems be abejo bus graudu, nes uz pezalus moketi pinigu
niekas nenores.

O kad tu suprastum kas yra konservatorija, stai tau nuoroda, ir papasakosi
paziurejes kiek ten tie mokslai kainuoja ;)

http://www.vilniaus.konservatorija.lt/Ugdimas.html

beje labai simptomatiska ta gramatine klaida nuorodoje :)