Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Remigijus
Data: 2009-06-10 00:06:54
 > P.s. Realybeje i tokius klausimus tiksliausiai atsako auditas.
Ir kitos atitinkama kompetencija turincios institucijos, pvz. Valstybes
kontrole, prokuratura. O ne pavieniai eiliniai asmenys, kad ir kiek jie
pilietiski butu :-)

Betgi kokios ten tos stakles "astraliniu" mokslu studijoms reikalingos,
kad reikejo vidutiniskai mazdaug tris kartus didesnio finansavimo?

Remigijus