Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-28 09:51:16
Kaip sake kinieciai - "kad tu gyventum permainu metu". Deja, kam norisi
groti pianinu, neis į teise net nemokamai. Iš kitos puses....Su menais pas
mus yra profkes ir aukstoji. Jei nori buti amatininku - stok i kokius
Telsius - ten tikri tiek moketi nereikes. Teisininkai pas mus ruosiami tik
univieruose - kazkaip amatininko lygio specai nenumatyti. Nors net
medicinoje taigi yra visokios seseliu mokyklos.... O kad teisininkas daugiau
uzdirbs.... Pazistami teisejai pakraupe nuo dabartiniu "teisininku"
ateinanciu atstovauti imones ar panasiu reikalu tvarkyti. Elementariu
pareiskimu be klaidu neparasho. Jau nekalbu apie dirbancius savivaldybeje.

Paskutinis pavyzdys. Savivaldybes juristas prie mano akiu turejo paruosti
tarybos nutarimo projekta - ish dvieju sakiniu ir su nuoroda i viena CK
straipsni. Procesas vuksta taip.

Atsidaromas naujas wordo failas,
Nuo seno failo ranka perrasomas pavyzdys,
Nueinama prie lentynos ir penkiolika minuciu ieskomas reikalingas CK
straipsnis,
Ranka perrasomas i nutarimo projekta,
Paspaudziama "Print"
Failas uzdaromas - aisku neissaugotas.

Koios jo perspektyvos gyvenime ka nors uzdirbti ? Dudu orkestrelis, kuriam
uzdraude laidotuvese groti, nes nuo ju muziku numireliai keldavosi - ir tie
daugiau verti.