Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-25 15:47:54
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h1vlov$vba$1@trimpas.omnitel.net...

> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message

> Vėlgi netiesa. Absoliutus nulis nėra būtina sąlyga superlaidumui pasiekti.
> Reiktų atsargiau vartoti alegorijas ir atsargiau pernešinėti žodžius iš
> vienos
> sferos kiton. (superlaidumą įkišai gi dėl mano frazės "absoliučiai
> nesuvoki").

Kaip tu ikisai absoliutu nesuvokima, taip reaguodamas ikisau superlaiduma.
Kaip sauksi, taip ir atsilieps. Universalus desnis. Elementariai
parinkinejau adekvacius
tamstos issireiskimams zodzius, tik su visiskai priesinga reiksme.

P.s. taip taip kalbant apie absoliutu nesuvokima sveika paminet vidurine
mokykla, o apie
superlaiduma - 4.2K  ir gyvsidabri.