Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2009-05-26 15:13:17
Nu nu..., šiaipjau būtent tu ir esi runkeliško mentaliteto gynėjas čionai :)
Tami tarpi ir su savai zaskokais "seimui parodysim, kaip reik diržus veržtis"
beigis "Lietuvoj badas, visi dori žmonės jau savartynuos gyven".

Geru operos solistu tampama turint dievo kaip minimum tris dievo
dovanas: balsą, klausą ir sugebėjimą ilgai ir tikslingai dirbti. Jam ble ne
univero reikia, o gero operos solisto į mokytojus. Taškas.