Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-09 18:05:13
Įmanoma tokia pasaulio suvokimų takoskyra: vieni mano, jog veiksmui/vyksmui/
būčiai/visuomenei/kiekvienam/valstybei/biologijai/bilekam reikalinagas fiureris/
gensekas/dievas/prezidentas/vadas/bilekas kiti gi mano jog tas pirmasis bilekas
gali apsieiti ir be antrojo bileko vadovaujančiojo vaidmens (nu tipo savaime
susiorganizuojančios/nusistovinčios sistemos).