Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji (biski kb)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-29 13:56:43
tai kad tamsta pats vejus kalbi. Visos nesamones su sodros mokesciais
atsirado atejus naujais vyriausybei, per ju naktini reida per mokesciu
sistema. Koks cia regresas ir kam? Jei esi ministras, ir tavo istaiga
priraso nesamoniu, kas kaltas?

Kad sodros rezerva issvaiste buve, tai zinom, ju nuopelnai irgi nepamirsti
;)

lasaZ