Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji (biski kb)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-28 08:17:37
> Niekaip negaliu suprasti, kaip dalis populiacijos vis mano (gal mano
> reiktu rasyti kabutese?), kad "naktinius" pakeitimus dare dabartiniai
> ministrai (kurie tuo metu gal dar ne nesitikejo buti ministrais), o ne
> tuometines moinisterijos (kurios iki siol praktiskai nepasikeite)...

mechanizma puikiai zinau, bet ministrai jau buvo savo kedese ir turejo
ziureti ka ju pavaldiniai kepa. Jei ministras loxas ir nesupranta ka jam
pakiso, tai vel griztam prie Dagio kompetencijos :)

Uz istaigos darba visada atsako vadovas.

Be to grybauskaite pastebejo kad klaidos tai dar neistaisytos. Ir butent
Sodros mokesciu.

lasaZ