Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: Zveris
Data: 2009-05-14 11:15:00
Tiem kas nemoka ieskot:
http://www.grybauskaite2009.lt/programines-nuostatos

Jeigu nemokat skaityt, tai jau tikrai nepadesiu :)

Noreciau primint, kad Baltarusijoje ar Rusijoje visos saugumo strukturos,
visas valdzios sektorius, visos informavimo priemones dirbo ant konkreciu
zmoniu - Batkos ir Putkino + realiu kandidatu neprileido prie rinkimu (tipo
neatitinka kriteriju - manau tas istorijas visi zinot). Dalyvavo jau mano du
minetieji ir marginalai.
Labai istikro nekorektiska ir neteisinga lyginti rinkimus Rusijoje ir
Baltarusijoje su rinkimais Lietuvoje.
Lietuvoje ziniasklaida viena laisviausiu pasaulyje, dalyvauja bent 3
kandidatai su rimtu politiniu stazu.
O "shucheris" keliamas, nes akivaizdu, kad Grybauskaites ir Kubiliaus
tandemas pakratys daug ka. Nebeliks daugumos pseudo instituciju kazka
reguliuojanciu, nebeliks daugumos viesuju istaigu, kurios buvo prikergtos
prie tu instituciju... Eilinis jegu persiskirtymas, bet tik su daugiau
teigiama reiksme (nors neigiamu dalyku irgi bus).