Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-05 11:10:34
Taip, tu visiskai teisus del dar xx metu bus galima santazuoti.
Tik pacius metus nekorektiskai skaiciuoji.
1990 metais zmogui turejusiam 20 metu siandien jau 39.
2030 bus 60 - jau priespencijinio amziaus.
Visus jaunesnius galima laikyt jau kaip nepriklausomybes vaikus.
(Kaiptais  juokinga butu jei kas pasakytu "darzelyje uzverbavo")

Jei pilietis su tevu nebendravo - jis yra is nedarnios seimos. Tai nera nei
gerai nei blogai, tiesiog rizikos grupe.
Reikia ziuret priezastis, gilintis, aiskintis placiau.
Vokieciai gerbiantys savo sali labai rupinasi Geneologija, nes tai
tradicijos, vertybes,
jos puoselejamos ilgus simtmecius.