Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji (biski kb)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-17 21:34:16
Treciadieni ar ketvirtadieni teko kavineje palaukti, tai pavarciau ir rasta
"Respublikos" egzemplioriu. Per visa laikrasti kokie 4-5 didziuliai
straipsniai priesh Grybauskaite. Lygis - zemiau paskutinio kaimo pijoko.
Kazkoks idiotishkas putojimasis su baisiomis frazemis. Ir graudu ir
juokinga. Vienintelis argumentas, kuris pateisintu Tomkaus chebra -
uzsakymas. Ish Grybauskaites puses. Nes iki to "laikrascio" perskaitymo
neturejau jokio noro eiti balsuot. Perskaites tas rasliavas pradejau jausti
simpatijas shiai kandidatei. Bet kadangi tokiomis giliomis samokslo
teorijomis nesu linkes tiket, manau problemos visdelto didesnes su Tomkaus
galva nei su kandidate.