Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji (biski kb)
Autorius: amenox
Data: 2009-05-15 15:05:34
Tu man parodyk kuri nors laikrasti kur panasiai yra apie kitus kandidatus?
Ir aplamai parodyk kur panasiu stiliumi apshikami kiti kandidatai? Nes siam
nesgrupe apshikama vienintele "ipatinga" kandidate, kiti kandidatai reik
suprast geri ir "be grieku".

P.S. Nieko linksmo siose, kaip vadini "karikaturose", nematau.  Jei patiko,
siulau uzsisakyt Respublika, ten daznai to rasi.