Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-04 16:13:19
Bet ten yra tokei zodziai

"teikia kandidatura"- o su ta kandidatura nores sutiks, nores ne.
"Seimo pritarimu"- nores pritars, nores me.
"pastarojo teikimu" - ka nores, ta ir pateiks.

Nu cia supaprastintai, bet realai taigi nera, kad trenke prezidentas kumsciu
ir stala ir pasake - "seimo kontrolierius bus ponas Antanas". Demokratija
odnako...