Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji (biski kb)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-15 17:50:29
Pirmiausia. Respublikos prezidentas turi būt lyderis.
  O kas yra Gryb . ?
  Gryb. yra valdininkas, buhalteris, apskaitininkas. Vykdantis aukščiau stovinčių
nurodymus. na, dar buvus kompartijos teorijos destytoja. hm.. labai grazu.
  Lyderis turi būt žinomas, su savo programa, su komanda.  Kokią komandą turi Lietuvoj
Gryb. ? Kas ja palaiko, isskyrus minios tikejima? Jūs tikit, kad ji "moka pasirinkt
komanda". O iš kur žinot, kad moka, ir kas bus toj komandoj ? Buhalteriu korpusas? Gal
Borisovas bus? Jamat kate maiše.