Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-05-04 15:58:33
jei prezidentas nera "impotentas" tai galiu yra per akis daug ka pakeisti.

"Be jau minėtų valstybės pareigūnų (Ministro Pirmininko, ministrų, teisėjų,
diplomatinių atstovų užsienio šalyse) Konstitucija ir įstatymai Prezidentui
suteikia įgaliojiomus skiriant ir atleidžiant šiuos valstybės pareigūnus:
Prezidentas teikia Seimui valstybės kontrolieriaus, Lietuvos banko valdybos
pirmininko kandidatūrą; gali teikti Seimui pareikšti nepasitikėjimą jais.

Seimo pritarimu Prezidentas skiria ir atleidžia kariuomenės vadą ir saugumo
tarnybos vadovą; pastarojo teikimu skiria ir atleidžia saugumo tarnybos
vadovo pavaduotojus. "

mano galva jau vien tai dideles galios, bet reik noret jom naudotis ....

http://paulauskas.president.lt/institutiontoday.phtml#HD_NM_2