Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-05-04 16:22:15
jei prezidentui kandidatura bus netinkama jis gali neteikti ir seimui nebus
ka tvirtinti.
Shiuo atveju prezindeto ir seimo galios lygios ir abi puses turi ieshkoti
abi puses tenkinancio sprendimo + prezidentui berods tiesiogiai atsakaitingi
VSD ir STT vadovai - va tau ir galios kovot su korupcija.
Na bet visu pirma reikia turet valios ka nors keist, bent iki shiol jos
nebuvo...