Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-30 14:32:23
Paikartosiu - pretendente Grybauskaite pateike VISUS DOKUMENTUS, kurie
privalomi pateikt pagal GALIOJANCIUS LR ISTATYMUS.
Jei kas nori aiskintis gimines medi ar seneles mergautines pavardes kilme
tegul sedi ir aiskinasi.
As rinksiu/nerinksiu LR Prezidenta vadovaudamasis savo isitikinimais,
kandidato nuveiktais/nenuveiktais darbais, kandidato morale (ne jo tevu ar
broliu ir seseru) ir kandidato poziuriu i mane/mus (kaip LR pilieti).
Man dzin kad kandidato tevas buvo shlubas, o motina jauna budama pasidare
aborta. Ne tevus renku.