Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji (biski kb)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-27 11:46:48
> bent jau nebijai teisybes pasakyt, o tai siais laikais yra labai daug ir
> netgi didziaja dalimi kompensuoja nedideli kompetencijos trukuma

Manau kad tiems, kuriuos naktiniai sodros mokesciu pakeitimai priverte
uzdaryti veiklas, nemiegoti kelis menesius naktimis ir t.t. tikrai neguodzia
faktas kad Dagys buvo pries mazumu propaganda.

Be to patiko Grybauskaites posakis "mokytis reikejo pries 10-15 metu,
ministru bunant reikia dirbti". Man tai Dagys sorry, bet visiskai netempia.

lasaZ