Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-05-04 14:24:37
gerai per ziniu radija shaindien ryte shnekejo.
Dabartine situacija su prezidento rinkimais velnishkai panashi i putinines
rusijos prezidento rinkimus, pasake batia ir visos partijos (dalis partiju
mazdaug - kandidatas Grybe mus tenkina bet mes vistiek kelsim savo) ir
muzikai ishrinko ka reikejo.

Nereikejo ne jokiu debatu, nereikejo nei daugmaz pilnos biografijos ir
ishvis jokios programos nereikejo rashyt (dabartine programa - populiariu
shukiu rinkinys ir tiek).
O jei nori ka nors ish grybes suzinot - pades tik zurnalistai kurie kaip
kvoteju turi uzduoti klausima ir tik tada gali suzinoti kandidates nuomone
vienu ar kitu klausimu... bet ka ji darytu tuo atveju praktishkai niekada ir
nepasako... Gaila, kad zurnalistai nepatogius klausimus shy karta retai
beuzduoda...