Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: Alvidon
Data: 2009-05-14 14:58:27
Tai kad Grybauskaitės atveju ir ta žiniasklaida kažkaip savaime ja susidomėjo:
po parlamento rinkimų kaip ir nebeliko ką "politiškai" rašyt, nu va čia tokia
kažkokia kažkokioj EU kažkaip vat, nu ir prasidėjo masinė psichozė žiniasklaidoj
(rašyt nėr ką, o rašyt reikia, o anie vą apie D.G. parašė, reikia ir mums, a tai
skaitytojai nesupras). Ba sugriuvo visos medijos vienu metu iš esmės (būtent
po seimo rinkimų). Aišku galima ieškot sąmokslo teorijų ir įtart, kad "kažkas"
nupirko visas masmedijas vienu metu (visas!!!), kas IMHO yra visai nerealu
Lietuvos politinėj realijoj ir kaip ir visai neaišku, kokiom realioj jėgom jinai
būtų reikalinga.
Na o bet jei D.G. bus mūsų domoreščennyj Hitleris, tai aš visom keturiom už :))
Kaip ti bebūtų, fašizmas yra nepalyginamai geriau už komunizmą :P