Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-29 18:02:41
Ir vienintele imanoma alternatyva - prokuraturos darbo brokas.

"T:)"  wrote in message news:jq2o8a$7pv$1@trimpas.omnitel.net...

tai pagal tavo ligika iseitu, kad teismai turi priimti sprendimus tik del
bausmes dydzio ir isteisinamuju nuosprendziu neturetu is vis buti. Nes jei
prokuratura perdave teismui, vadinasi nusikaltimas buvo ir kaltas asmuo yra
nustatytas.

T:)