Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-19 10:26:13
A. Greitai man toks 50/50 veikejas, ne visur sutinku (normalu - mes gi ne
broliai dvyniai), bet šiandien tai pralinksmino feisbukiuke:

"jus mane , shaudikit bet ,nepatikesiu nes tos dvi seimo "grazhuoles"
akyvaizdzhei ira gavusios , i "shikna" ukolus narktinu medzhegu krw ir
,meloja krc bl ir dar stanke jas papyrka fidofyle bus , jai R:::I:::P
pamatisit visi kodar nematet mergaite jau krc negiva stopdovai stop
fidofylija PAPLATINKTI VISEMS ZMONEMS RENKAMES , DAKAUNTO AIKSTJE SUSAVYM
TURETI KOLDRAS LIETUVA STRYBAI,,,ZUDO,,,SAUSE TRILIKTA ,NEBUVA TAIP BAISU
KAI TRILIKA ZMOGU ,,,NUMRO,,,SUMERGAITE PASIELGTA BAISEUNEGU SU TANKAIS KAI
SHAUDE KRW NX GEDA DEL,TOKIOS "VALSTIBES" .... :))))"

O kas idomu dar - pagal komentarus yra ir tokiu, kurie tai kas parasyta ir
suprato paraidziui....

"ramunas"  wrote in message news:jp7gjj$8nc$1@trimpas.omnitel.net...

jauciu TV3 daugiausia ziuri ? :)