Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-23 11:12:31
He he he.... O ekspertai.eu mes gerai pazistame. Kadangi jau niekam
nepakenks... Visi ekspertai.eu - vienas fruktas. Nu gal ne fruktas -
artistas. Tad gal jam ir atleidziama. Audirus Nakas - nu tas, kur dviracio
ziniose "zole ravi". Labai kovoja uz Deimante t'sakant. O pats alimentu
vaikams neissimoka, pastoviai kokso apsiuostes. Labai idomu skaityti
pavyzdziui, kaip jis pergyvena del kokios melynes ant Deimantes kaklo, kai
pats ish vakaro sudubasina zmona su kudikiu ant ranku. O cia dar gi kedofilu
elitas ir sauklys....

"T:)"  wrote in message news:jpi2th$a3k$1@trimpas.omnitel.net...

tai ten tie ekspertai.eu senai labai itartini :) Pamenu pries metus kazkokis
irgi buvo fleimas ir buvau ilindes paskaityti. Labai patiko istorija apie
Aido paieskas saugume, kur jie reikalauja kazkokios nuotraukos ir stebisi
kodel jos neduoda. Toks ispudis, kad jei tiesejais ar dievais isijaute gali
nurodineti ir teisti. Matai nuotrauka pamatys ir kaip kokie aiskiariagiai
iskarto isburs cia tas zmogus ar ne, ir tik vienintele kliutis nuteisti tai
nuotraukos nebuvimas :) Ir gerai, kad nedave (betnt juo to metu, toliau
nesidomejau), as visai nenoreciau, kad mano darbdavys imtu platinti mano
nuotrauka viseims kas to papraso.
O ir siaip patys irodymai ir pateikimo stiliu labai panasus ir knygas apie
ateivius, samokslo teorijas, stebuklingus energijos saltinius ir amzinos
jaunystes eleksyrus ir pan.