Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Bronco
Data: 2012-05-26 19:37:28
On 2012-05-26 18:28, Linas Petkevičius wrote:
> ismokyti savo dukras sakyti tai, kas uzfiksuota Uso kaltinamajame akte,
> man tikrai nebutu problemu. Tiksliau nebutu buve, kai jos buvo tokio
> amziaus kaip Kedzio filmuojama mergaite.

Man net keista, jog dauguma to nepripažįsta. Mažo vaiko pasakojimais
manipuliuoti galima visiškai lengvai, ypač, kai yra laiko surepetuoti.
Mažiems vaikams, iki tam tikro amžiau, tiesa yra tai, ką jiems sako
tėvai ar globėjai ar net šiaip suaugusieji, t.y. autoritetai. Pvz.
užtikrink vaiką gatvėje, jog tik ką Kalėdų senelis praėjo kita gatvės
puse ir pasuko už kampo ir vaikas namie mamai atraportuos, jog buvome su
tėčiu sutikę Kalėdų senelį. Gal net patvirtins, jog jį matė, jei jo mama
paklaus. Ir įdomiausia - vaikas nemeluos, nes jam tai yra tiesa. Net
nesuprantu, kaip gali kilti toks šventas tikėjimas vaiko kalbomis, ypač,
tokiame kontekste, kai tėvai jau kurį laiką kovoja dėl vaiko globos.