Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-28 15:37:36
na dar neitema :)
O kuo Simasisu matantis Usa nulekianti ant keturacio skiriasi nuo vietinio kaimiecio maciusi ta pati Usa ant to paties keturacio irgi nuvaziuojanti? Ar cia kuo aukstesnes pareigos tuo itartinesnis, jei aplinkui sukinejasi. Gerai, kad dar ne koks teisejas ar prokuroras salia nebuvo. O gal buvo,  gi kiek pamenu Usas tada su draugeliai vodze gere, tai gal tarp ju buvo kokiu veikeju su garsiomis pareigomis arba su storom piniginem.
Beje, analaogija vakar per audra oro balionas nesekmingai nusileido - davai paklausiam kiek buvo ta vakara maciusiu ta oro baliona praskrendanti virs Kauno - garantuoju koki viena kita itartina veikeja butu galima drasiai rasti :)

T:)