Tema: Re: Venckiene tozhe plachit
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-18 23:23:21
Pritariu, ner ko speliot. Bet nekantrauju sulaukt tos dienos, kai mergaite ugtels ir gales pati pasakyt kaip ten kas buvo. Ir jeigu jinai pasakys, kad buvo isnaudojama vaikysteje, tada jau pzd visai teisinei sistemai :)

On 2012-05-18 22:05, gaidjurgis wrote:
> primesk, jeigu
> tai, ka vaikas pasakojo, yra tiesa (tai dar bus aiskinamasi teisme).
> Iseina, vaikas su kaldra ant galvos atiduotas motinai,
> su kurios zinia buvo isnaudojama. Butu teisinis kuriozas.

Nežinau į kokią čia diskusiją mane nori įvelti, bet tau nieko neišeis :)
Jei turi teisinių klausimų, klausk, aš ar kas kitas (kas nepatingės)
atsakysime, bet pablevyzgot galima kokio nors naujienų portalo
komentaruose ;)