Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-07 00:35:28
nesuprantu kurlink lenki-kokio pimpalo man ten eit, jeigu jie vistiek nedraus? :) todel nuo ju ir pradejau-paklausiau, kur problema ir ar as ja galiu sumazinti (gauti ivertinima, pristatyt masina apziurai, atsinest pinigu imokai) Jie pasake-nedrausim, nes ner pas mus tokios praktikos.  T.y nesvarbu nei kokia masina, nei kokia jos verte, nei koki popieriu atnesi. Paziurejo i savo knygute-jei masinai  daugiau nei 15 m-NEBEDRAUDZIA. Todel vis ir rasau paciam apie metus, nes jie ta knygute apie nuvertejima vadovaujasi! Reiktu susistabdzius koki kolekcines masinos savininka paklausti-kokiame jie statuse. Dabar realiai svieciasi taip-pats perki privaloma draudima, tikiesi, kad ir kiti perka, taciau ivykus auto ivykiu-lieki prie savo aplamdytos masinikes  draudimui rankas nusiplovus. Konkreciai mano atveju-kokia f-ja tas draudimas atlieka (ar atliks ateitje)?