Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 13:53:47

> 1) Gi aiskiai sakau, kad man noretusi zinot taisykles, pagal kurias bus
> elgiamasi man PATEKUS i ivyki, kurime as nekaltas. Normalus noras? Ar
> pirma reik patekt, kad suzinotum?

Draudimo įstatymas
Transporto priemonių valdytojų privalomojo civilinės atsakomybės draudimo
įstatymas
Transporto priemonių valdytojų privalomojo civilinės atsakomybės draudimo
taisyklės
2000 m. balandžio 17 d.  įsakymas Nr. 120/2000 m. dėl  DĖL KELIŲ TRANSPORTO
PRIEMONIŲ VERTĖS NUSTATYMO TVARKOS IR KELIŲ  TRANSPORTO PRIEMONIŲ VERTINIMO
INSTRUKCIJOS PATVIRTINIMO
2008 m. vasario 13. nutarimas Nr. 122 DĖL EISMO ĮVYKIO METU PADARYTOS ŽALOS
NUSTATYMO IR DRAUDIMO IŠMOKOS MOKĖJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
Teismų praktikos taikant įstatymus dėl atlyginimo turtinės žalos, padarytos
eismo įvykio metu, apibendrinimo apžvalga. APROBUOTA  Lietuvos Aukščiausiojo
Teismo senato  2000 m. birželio 16 d. nutarimu Nr.27

> 2) Nieko tokio, kad rasau be lietuvisku zenklu? Draudimas neprivalo nieko
> igalioti, bet jis turi rekomduojamu servizu sarasa, o kuriame man
> taisys-man vienodai, jeigu vel padarys vaziuojancia. Ta prasme (bo vel
> kibsi prie zodziu)-as nesiulysiu savo kokio servizo, kuris gali but
> draudimui nepriimtinas.

Gali siulyti pats . Draudimas gali ir netureti tokio serviso, kuris gali
suremontuoti tavo automobili.

> 3) Draudimo suma, kaip ir imokos-girndziamos pagaminimo metais. Kiti
> kriterijai-nykstamai mazi, daznai ju net paziuret neiseina :)

Nesamone.

> 4) na, masinos nusidevejimo laipsnio apskaiciavima esu mates, tas mane ir
> isgasdino, kitu taisykliu nemaciau

Baimiu klausimais geriau pakonsultuotu omnitel.sveikata

> 5) del guminiu -pavyzdys nevykes, nes kalba eina apie daikta, kurio naujo
> nenusipirksi, tuo labiau uz mazesne nei  remonto kaina :)

Jeigu tokia ar analogiska transporto priemone galima nupirkti uz mazesne
kaina nei tavo remonto sanaudos, logiska, kad bus ismoketa pirkinio verte.

> 6) O kur dingsta ta detaliu verte, uz kurias buvo sumokiti banko zenklai?

O jei man kazkas sugadino guminius, kur dingsta lopyjimo sanaudos ? tau
atlygins automobilio rinkos verte. Tikrai musu rinkoje nera nei vieno
analogisko automobilio ?

Be to, kaip sakiau - lauk oficialaus atsakymo.