Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-06 13:27:28
Aš tik tą dalį dėl draudimo veiksmų "privalomumo".

Nušviečiant situaciją, PTVCAD - tai tik tr.pr. valdytojų civilinės atsakomybės draudimas. Autoįvykio metu juk kaltininkas NĖRA draudimo bendrovė, sutinki?

Taigi, populiariai šnekant, draudimas apdraudžia vairuotojo "žioplumą", t.y., įsipareigoja padėti tau sunkioje padėtyje su pinigais, tačiau nustato ir tam tikras sąlygas. Viena iš jų - įmoka. Kita - visokie drausmingumo kriterijai (negirtas, su tech tvarkinga, ir t.t.). Nes draudžia tik "žioplumą", o ne piktybinį naglumą.

Tataigi, autoįvykio metu tau žalą padaro kaltininkas, ir faktiškai jis vienintelis yra tas asmuo, iš kurio tu gali bandyti išsireikalauti tau padarytos žalos atlyginimą. Tačiau, jei jis buvo apsidraudęs savo žioplumą, ir įvykį sukėlė tikrai nepiktybiškai, tai jis PRAŠO savo draudimo bendrovės, kad padėtų jam išsiaiškinti su tavimi. Draudimas sutinka. Taip sakant, įstoja kaip šalis vietoj jo. Atstovauja šmikį kaltininką. Ir jūs jau tarpusavyje derinatės, kokiu būdu tau tą žalą padengti ir sutvarkyti.

Gi, jei draudimas atsisako už tą žioplį sumokėti, tai tu su jo draudimu niekad ir nebendrausi. Ne tas santykis. Tu eisi baladoti žioplį, o žioplys - eis baladoti savo draudiką, kodėl tas negina jo.

Vat tokia vat bendra schemutė.

Johnas