Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 15:17:12
draudimas , uz gaunamas imokas, isvaduot zmogu nuo rupesciu. Situacija- varganas zmogus ne del savo kaltes pateko i autoivyki. Pragyvenimo saltinis-masina-jam patapo nevaziuojanti. Nu ir? Detaliu senu servizas neranda, praso damoket uz naujas. Tai rezultate-zmogelis vakar vaziavo, siandien jau pinigelius turi traukti, mat PRIVERSTAS primoket ! Uzdirbt ji nenori-tenori vaziuot kaip ir vakar! O jei naujos kaina ir senos-labai skiriasi? Primoket labai daug! Tai kur to draudimo milziniskai sumai funkcija?