Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Nematomas
Data: 2009-05-06 14:44:52
Na ok, jei variklis naujas - jis kainuoja nemazai. Mano atveju 140 litu
kainavo naujas dureliu moldingas. Kadangi automobilis ne toks jau daznai
pasitaikantis gatvese, kaip kokia, tarkim beshke ar golfas, gal srotuose ir
nera tos detales.

Gal reiketu kitaip pateikt klausima: ar servisas gali is manes reikalaut
padengti 35% naujos detales vertes, ar nesukdamas nei sau, nei klientui
galvos, itrauktu i samata draudimui ir viskas?