Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 15:14:37

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:gtru7u$ddb$1@trimpas.omnitel.net...
> Skaitom dar syki: Ergo darbuotoju teigimu masinos verte arteja prie nulio.
> Ziuri tik i tech. pase ispaustus metus! Apie kokio datales pirkima tamsta
> sneki? Baveik bet kuris varztas virsys ta 70proc masinos rinkos vertes
> anot Ergo. Automobilio rinkos verte-kai jau ir sakiau-arteja prie nulio,
> automobilio likuciu verte-kaip paziuresi (jei ivertint trauke-bus daugiau
> nei rinkos verte, pameni savo guminius?) Teks man primoket draudimui?

Skaitom dar syki - ergo klysta arba nesusisnekejot. Ka reiskia artejimas
prie nulio ? 5 centai ? Ar 1000 Lt ? Ergo nuomone del vertes ne paskutinis
argumentas. Jeigu tu turi irodymu, kad tavo masina kainuoja daugiau
(nepamirstam - rinkos verte), gali juos pateikti draudikui. Draudimas, kaip
kaltininko atstovas turi teise tik pasiulyti turto verte, bet tu nebutinai
privalai su ja sutikti.
Sakykim tavo vaikas imete pro langa į mano namus akmeni. Aš ateinu pas tave
(kaip kaltininko atstova) ir parodau padarytus nuostolius. Tu matai kampe
stovinti sudauzyta sena shikpuodi ir siulai man tris litus penkiasdesimt.
Ash sakau, kad tai ne senas shikpuodis, o Cin dinastijos porcelianine vaza,
kuri buvo naudojama kaip urna pono Peže paskutinima iškvepimui ir tokio
unikalaus egzemplioriaus verte 1.000.000 Euru. Tavo kaip atstovo veiksmai -
duodi man tris pem ir siulai pateikti papildomus irodymus del shikpuodzio
vertes ar ishkart man atbasliuoji limona euru ?