Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 13:11:24

> 1) Ko man daugiau klausyt, jei draudimas skescioja rankomis, nieko
> nezinodamas?

Ne tavo problemos, kad nezino. Pridavei pretenzija, lauki atsakymo.
Neparasys gi, kad nieko nezinom.

> 2) rasiau : "Lai taiso draudimo igaliotas servizas ........

Draudimas neprivalo nieko igalioti.

> 3) Draudimas masinos nuvertejima grindzia metais! Ergo bustineje pasakytas
> faktas

Mandagiai sakant tai netiksli informacija. 2008-uju metu gamybos automobilis
kainuoja 50.000 Lt. Taip ir ne kitaip ? Ar visdelto dar ziurim ir koki kita
kriteriju ?

> 4) Galetu tu taisykliu nelaikyt uz karine paslapti ir jas paaiskinti
> klientui

Jos patvirtintos istatymu ir prieinamos kiekvienam LR pilieciui. Ne
pilieciui taip pat.

> 5) gal galetu padet, jeigu prasideda snekos, kad jina maziau verta, negu
> as sumokejau (yra sakaita -faktura) uz trauke?

Ne. Jei aš nunešiu savo senus guminius ir juos suremontuosiu uz 20 litu, ju
kaina nepasidarys 21 litas. Nes tokie patys nauji kainuoja 18 Lt.

> 6) sutinku, kad vertes samprata gali skirtis, bet jinai neturetu but puse
> tiek, kiek as  pries menesi sumokejau uz NAUJAS detales ir servizui uz ju
> pakeitima?

Tikrai ne.

> Ir pabaigai-ar ivykus masinos sugadinimui, ne del mano kaltes, draudimas
> PRIVALO pasirupinti, kad jinai butu sutaisyta iki tech. tvarkingos bukles
> uz draudimo pinigus? Jeigu ne-ka jis aplamai privalo?

Jei tavo vaikas isdauze kaimynui langa, tai nereiskia, kad tu  pats privalai
ideti nauja stikla.  Draudimas privalo atlyginti zala pagal nustatytas
taisykles.