Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 17:02:44
nesinervinu. del mobile.de-tokios nesu mates. O ilgi tekstai-todel kad norisi priimt sprendima.. Ir masiniuko gaila ir is draudimo jauciasi tuscia vieta. Maza to-ir ateityje tas pats butu...........O tokios draudziamos sumos, draudime nesugebejo paaiskinti-i ka reiktu ikalti, kad butu sumoketa si maksimali suma (tipo 70 masinos vertes?) Tad kokia tuti buti tos masinos RINKOS  verte?