Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 14:43:02
 3) Kuogi dar? Ar domejaisi ar taip manai?
4) Buciau parases "nustebino"-butum nesiuntes i kita NG? Atsiprasau-tebunie "nustebino"
5) as nepriestarauciau jei jie PATYS ja rastu ir NUPIRKTU :) Bet jei reiks paciam ieskot kur nupirkti ir dar uz ju kaina-isitikines, kad nesugebesiu. O apie analogiska TP -isvis nesupratau. Kuris modelis analogiskas vienam modeliui? Mazda 929 -Mazdai 626? ar Zigulis Moskviciui? sutinku , kad detale gali pakeisti  kito gamintojo analogiska detale su kai kuriomis islygomis, bet ne  vieno modelio masina  kito modelio masina