Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 15:02:06
Skaitom dar syki: Ergo darbuotoju teigimu masinos verte arteja prie nulio. Ziuri tik i tech. pase ispaustus metus! Apie kokio datales pirkima tamsta sneki? Baveik bet kuris varztas virsys ta 70proc masinos rinkos vertes anot Ergo. Automobilio rinkos verte-kai jau ir sakiau-arteja prie nulio, automobilio likuciu verte-kaip paziuresi (jei ivertint trauke-bus daugiau nei rinkos verte, pameni savo guminius?) Teks man primoket draudimui?