Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 13:50:06
suprantu.
taciau atsidurus kitoje barikados puseje (zioplio) irgi kazkaip-tai negi as, nusipirkes draudimo polisa (privalomo draudimo), kurio padidejusia kaina bendrove grindzia kazkokia pasakiska suma, as dar rizikuoju, kad draudimas nemokes ir as dar busiu patrauktas i teisma? Kuriu velniu tada pirkti, jei draudimas gali atsisakyt padengti mano padarytus nuostolius iki tos pasakiskos sumos? (kalbu apie normalu atveji-buvau ne girtas, tinkama vairuotojo kategorija ir t.t.)