Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 12:00:24
draudimas nieko nesiulo-stumia lauk pro duris ir tiek. Detaliu galima gaut placiame pasaulyje, tik jos brangios. Vyksta standartine procedura-nusprendziama, kad taisyt neapsimoka, mat jos likutine verte (nustatoma pagal nusidevejima, t.y. metus)-zemiau nulio. O kai zemiau nulio-tai net duot nera ko :)  Siaip man tokia tiketina situacija piesia, mat dar niekas neivyko :)  Klausima prefrazuoju-kas daroma tokiais atvejais, kai masina pagal metus (ar ju ten lenteles) tarsi visiskai nusidevejusi, taciau  su tvarkinga tech. apziura vaziuodama pakliuna i autoivyki, kurioje nera jos kaltes? Draudimas aiskina-masinai virs 20 metu-jinai jau turetu buti mirusi senai!Tipo imk saldaini ir eik is cia :)