Tema: Re: offtopic: ir mane tenkina dabartinė situacija
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-05 14:26:26
As nesisaipau is tu kurie neturi darbo ir pats suprantu, kad rytoj galiu pats toks buti. As tik nesuprantu tokiu dejuotoju, kurie net sulauke pasiulymo uzsiirbti kapeika renkasi toliau sedeti ir tingeti ir kaulyti pinigus is aplinkiniu. Turiu tokiu is pazystamu rato, kur geriau sedes be darbo kelis menesius, nei eis dirbti uz mazesne kaina nei jis susigalvojo (nesvarbu, kad rinkoje niekas uz tiek jau senai nedirba).

T:)